Zakaj je pomembno, da redno vadimo v starosti?

Zagotovo ste že slišali, da se v današnjem času povečuje število starejšega prebivalstva. To potrjuje tudi Statistični urad Republike Slovenije, ki navaja, da se prebivalstvo Slovenije nezadržno stara. K temu sta v veliki meri pripomogla vse bolj uspešen nadzor bolezni in kvalitetna medicinska oskrba.

Preberite več

Nasveti za ljudi z astmo ali KOPB

Kako izboljšamo kvaliteto življenja z astmo in KOPB?

PLB tehnika dihanja z tekočimi ritmičnimi pilates/joga vajami ob glasbi v kombinaciji z uradnim predpisanim zdravljenjem pomenijo lahko za bolnika učinkovito lajšanje simptomov bolezni ter velik napredek v kvaliteti življenja.

ZMANJŠANJE VNOSA ZDRAVIL

Zmanjšanje pretirane uporabe potencialno škodljivih zdravil (stranski učinki) zaradi izboljšanja stanja bolezni vsled optimizacije dihanja.

PLB DIHALNA TEHNIKA ZA LJUDI Z ASTMO & KOPB

Preberite več

Hujšanje

Zdaj je čas, da do poletja izgubite odvečne kilograme in pričakate poletje samozavestnejši in zadovoljnejši.

V Fitnes centru Zdravo vam vadbe predstavimo in svetujemo glede varne in učinkovite izvedbe. Naši trenerji vam po predhodnem dogovoru sestavijo INDIVIDUALNI VADBENI PROGRAM ter USMERITEV PREHRANE.

Preberite več

Kaj pomeni polnovredna prehrana?

Enostavno povedano:

»Jejte, kot kmet pred sto leti« S tem imamo v mislih, da bi plodovom s polj prihranili ovinek v manjvredno industrijsko predelavo. Uporabljajte sadje, zelenjavo, krompir, žitarice tako, kot si jih je nekoč za sebe prinesel kmet iz njive. Sveže, brez konzerviranja, brez predelovanja.

Dr. Max Otto Bruker

Preberite več

Vaje, ki bodo tudi v službi oz. na delovnem mestu oživile vaše telo - 2.del

fitnes-zdravo-gibanje-1

  • Gibanje je ključnega pomena, da živimo svoje življenje z veseljem in v dobrem počutju.
  • Vsak naj izberite svoj način gibanja v katerem uživa, pa naj bo to sprehod, ples, tek, treniranje v fitnesu, aktivnosti v skupini ali sezonski športi.
  • Ne pozabimo na svojo osnovno potrebo po gibanju.

S preprostimi vajami na delovnem mestu lahko učinkovito razbremenimo mišice in poživimo krvni obtok.

Preberite več

Sklece

Skleca je push vaja, pri kateri kot primarna mišična skupina delujejo prsne mišice. Tem pomagajo ramenske mišice in triceps (triglava nadlahtna mišica), pri gibanju pa imajo svojo vlogo tudi trebušne mišice, bicepsi, zadnjične in stegenske mišice.

Preberite več

Izpadni korak

Ni dobrega treninga za noge brez izpadnih korakov. Skoraj da ni športa, kjer se izpadni korak ne bi pojavljal. Zgodi se pri vsakem štartu, poskoku, doskoku zaustavljanju z eno nogo in še kje.

Preberite več

Vzgibi

Vaja, ki jo lahko izvajamo praktično kjerkoli, je vzgib.

Vzgib je pomembna vaja za krepitev široke ploščate hrbtne mišice (latissamus dorsi), ki je postavljena navpično pod našimi rokami, nižje od podpazduhe in našemu torzu poudari širino.

Preberite več

Prednosti anaerobne vadbe

Med najbolj učinkovite anaerobne vadbe sodijo vaje za moč. Telo s staranjem prične izgubljati mišično maso (to se zgodi že po 20. letu starosti).

S tem se upočasni metabolizem, telo izgubi moč, s tem pa postane vsakdanje življenje težje. Če nimamo dovolj mišične mase, enostavna opravila, kot so dviganje teže, hoja po stopnicah ipd. postanejo težja.

Zato je poleg aerobnih aktivnosti zelo pomembno, da v svoje življenje vpeljemo tudi vadbo za moč. Z njo skrbimo za krepitev mišic in kosti, pospešimo metabolizem in zmanjšamo telesno maščobo.

Preberite več