Zdravo kolesarjenje

Kolesarjenje je odličen šport za oblikovanje telesa in sprostitev. Z njim lahko pridobite kondicijo, izgubite kilograme, oblikujete mišice in se sprostite. Najpomembnejši pa je vpliv kolesarjenja na zdravje. Z rednim kolesarjenjem lahko bistveno zmanjšate tveganje za nastanek bolezni srca in ožilja, znižate visok krvni pritisk, povečate vzdržljivost organizma, izboljšate prebavo in zmanjšate stres. Kolesarjenje je tako eden najučinkovitejših športov.

Pri kolesarjenju najbolj delujejo velike mišične skupine – spodnje mišice nog, sprednje in zadnje stegenske mišice ter zadnjične mišice. Poleg tega so aktivne tudi mišice, ki pomagajo kolesarju ohranjati ravno držo – trebušne mišice in mišice v spodnjem delu hrbta ter mišice na rokah.

Zdravo kolesarjenje je tako primerno za vse, ki želijo pridobiti ali ohranjati vzdržljivost, za navdušene kolesarje, za ljudi, ki imajo težave s kolenskimi vezmi in križem, za vse, ki želijo dober kardio trening, za vso starejšo populacijo in seniorje, ki bi želeli čim dlje ostati v formi. Prav tako pa je priporočljivo tudi za tiste, ki se nameravajo poleti udeležiti kolesarskega ali tekaškega maratona ali samo daljšega izleta in potrebujejo osnovno vzdržljivost ter za vse, ki bi radi izgubili kilograme in pričakali poletje samozavestnejši.

URNIK VADBE ZDRAVO KOLESARJENJE:
PonedeljekTorekSredaČetrtekPetekSobota
  20.00   20.00    

 

fitnes-zdravo-kolesarjenje


Za prisotnost na vadbi je potrebna predhodna rezervacija (najem) kolesa. V primeru premajhnega števila udeležencev (min. 3 prijavljeni), se vadba ne bo izvajala.

Kolo lahko rezervirate (najamete) na tel. štev. 059 088 124, pišete na ali osebno na recepciji Fitnes centra Zdravo.