Get the Flash Player to see this player.

Zdrava prehrana

Za vitalno in zdravo telo je pomembna uravnotežena prehrana


Zmernost in pravilne prehrambene navade v kombinaciji s fizično aktivnostjo so ključ do vitalnega telesa. Najprej pa je potrebno, da odkrijemo svoj odnos do hrane in počasi uvajamo spremembe v prehrano.

Zdrava_prehrana_fitnes_Zdravo_m

Zdravo prehranjevanje je izjemnega pomena za dobro zdravje, lahko pa je tudi povsem preprosto z upoštevanjem nekaj nasvetov.

 

  1. Polnovredna hrana
    Pri hrani uporabimo polnozrnate različice, ki vsebujejo več vlaknin in nasitijo za dalj časa. Takšna hrana naj predstavlja eno tretjino obroka. Ob vsakem obroku vključimo še stročnice, saj izredno blagodejno vplivajo na prebavo (ustvarijo pozitivno želodčno floro) .

  2. Organsko pridelana hrana
    Zaužiti je potrebno čim manj predelane hrane z veliko soli, vzpodbujevalcev maščob, ki nam izoblikujejo določen okus in s tem zavračajo okus zdrave hrane.

  3. Veliko sadja in zelenjave
    Priporočljivo je zaužiti vsaj pet različnih porcij zelenjave in sadja na dan. Sadje lahko dodamo npr. kosmičem ali prigrizek nadomestimo z nekaj koščki suhega sadja. Sadje jemo zjutraj na tešče in nikakor po glavni jedi, saj nam sadje v želodcu po glavni jedi vre in povzroča neprijeten občutek.

  4. Jejmo več rib
    Ribe so dober vir proteinov in vsebujejo veliko mineralov in vitaminov. Prav tako vsebujejo tudi veliko omega 3 maščob, ki preprečujejo srčne bolezni. Priporočljivo je uživanje čim bolj svežih rib, saj imajo dimljene ribe in ribe v pločevinkah veliko soli.

  5. Zmanjšajmo vnos maščob in sladkorja
    Pomembno je nameniti pozornost tipu maščob, ki jih zaužijemo. Obstajata dve vrsti maščob, nasičene in nenasičene. Nasičene so slabe, saj povzročajo dvig holesterola, ki poveča razvoj srčnih bolezni. Najdemo jih v veliko jedeh, kot so torte, biskviti, klobase, krema, maslo, pite, nekatere vrste sira, itd. V prehrano moramo vključiti nenasičene maščobe Omega 3, 6, 9, ki so izredno pomembna hranila, saj delujejo kot antioksidanti ter pozitivno vplivajo na kardiovaskularni sistem - (izkoristek kisika v telesu), ožilje ter HDL (dober) holesterol. Ugodno vplivajo na imunski sistem in pospešujejo presnovo ter s tem izgorevanje maščob. Torej ribje, laneno,olivno, svetlinovo olje, oreščki, mandeljni... naj bodo vsaki dan na jedilniku kot dodatek k prehrani.

  6. Zaužijmo manj soli
    Izogibajmo se soli v juhah, kruhu in omakah. Več kot 1,5 grama soli na sto gramov izdelka pomeni, da ima izdelek veliko soli. Odrasli naj ne bi pojedli več kot šest gramov soli na dan, večino pa je pridobimo že s hrano, ki jo jemo.

  7. Jejmo zajtrk vsak dan
    Zajtrk nam pomaga kontrolirati telesno težo in pomaga dobiti pomembne vitamine in minerale, ki so potrebni za zdravje. Če preskakujemo obroke, še posebej zajtrk, nas posledično privede do občutka sestradanosti ali prevelike lakote, ki nas vodi k preveliki želji po uživanju hrane v naslednjem obroku in s tem posledično tudi do zaužitja večje količine hrane, kot je potrebujemo. Zato moramo več krat na dan zaužiti manjše količine hrane.

  8. Pijmo veliko tekočine
    Redno pitje vode pomaga telesu, da se iz njega izločijo strupi, ki se pojavijo kot posledica presnove in oksidacije v telesu. Na dan bi morali popiti okoli 1,2 litra tekočine, pri športnih aktivnostih pa posledično več. Ta številka vključuje tudi tekočino, ki jo pridobimo z hrano. Izogibati se moramo sladkanim pijačam in raje posegajmo po vodi, mleku in sadnih sokovih.


Poleg zdravega načina prehranjevanja je pomembna tudi fizična aktivnost, ki povzroči večjo porabo kalorij in s tem pospeši izgubo maščobe. Pomembno je, da uvedemo fizično aktivnost, v kateri uživamo. Ko smo izbrali aktivnost (vadbo z utežmi, različne kardio vadbe, športne aktivnosti na prostem,...) je pomembno, da uvedemo v svoje prehranjevalne navade še pravilno izbiro mešane uravnotežene prehrane.

Osebno trenerstvo

S pomočjo osebnega trenerstva do želenega cilja!

V ponudbi:

  • osebno trenerstvo
  • trenerstvo v paru
  • trenerstvo - 3 osebe


Thumbnail image

Preberi več

Darilni bon

Podarite darilni bon Fitnes centra Zdravo!

Zdravo_darilni_bon

Delovni čas

Pon – pet
8.00 - 22.00

Sobota
8-00 - 13.00

Nedelje, prazniki
16.00 – 21.00

Kontakt

Fitnes Center Zdravo

Naslov:
Čučkova ulica 6a (PSC Mlekarna)
2250 Ptuj

Tel: 059 088 124
E-mail: info@fitnes-zdravo.si

Ugodnosti

10% popusta ob družinskem nakupu fitnes kart. Ob hkratnem nakupu mesečne neomejene fitnes karte za vas in dijaške/študentske fitnes karte za vašega otroka (učenca, dijaka, študenta), vam podarimo 10% popusta.

Člani SVIZ-a lahko  koristite 10% popust na vadbo v Fitnes Centru Zdravo.

Člani Fitnes centra Zdravo lahko koristite 5 % popust ob nakupu nad 40,00 EUR v Hervisu na Ptuju.

Preberi več

MASAŽE

Masaže se izvajajo ob sredah med 9. in 12. uro ter med 18. in 21. uro po predhodnem naročilu na recepciji Fitnes Centra Zdravo
(tel. št.: 059 088 124).

fitnes_zdravo_masaže

Preberi več

Infrardeča savna

Obisk IR savne pred treningom segreje mišice in pospeši krvni obtok, zato je ogrevanje kvalitetnejše.
IR savna po treningu izboljša prekrvavitev in sprosti mišice.

Uporaba savne je možna samo po predhodnem naročilu.

Preberi več

Urniki fitnes Zdravo

Urniki fitnes center Zdravo m12

Novice

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15

Prijava - Registracija





Prijava
Registracija

Prijava na novice

Anketa

Zakaj ste se odločili postati član Fitnes Centra Zdravo? (možnih je več odgovorov)

 

Fitnes_zdravo_Vitko-trenira

Za optimalno delovanje spletne strani uporabljamo piškotke. Z nadaljevanjem se strinjate z uporabo teh piškotkov.

- pravna podlaga (ZEKom-1)

- smernice informacijskega pooblaščenca

Sprejemam piškotke.

Kaj so piškotki